Sunday, July 6, 2008

KITA BANGKIT, KITA BERSUARA, KITA BERTINDAK…

Rakyat Malaysia kena bangkit, bersuara dan bertindak dengan segera untuk desak Abdullah Badawi letak jawatan PM dengan serta merta. Sekarang ni dah lebih-lebih sangat. Dia pasang kaki, laga sana, laga sini. Tak kiralah kisah Saiful atau kisah Altantuya. Yang dia lagakan, Melayu sama Melayu. Yang dia aibkan, pun Melayu sama Melayu. Rakyat yang dia lekakan, pun Melayu.

Malaysia tak boleh dipimpin oleh orang macam ni lagi. Dia nak kekalkan kuasa dia, dia bunuh politik bakal penggugat dia. Dalam semua-semua ni, yang untung dia. Yang lebih untung, menantu dia. Budak ni macam tak takut Allah SWT. Dia macam tak peduli kalau bangsa dia, agama dia atau negara dia lingkup. Yang dia kira, dia nak jadi PM bila umur 40 tahun. Sebab tu dia suka mertua dia berkuasa. Sebab tu dia susun proses laga Anwar dan laga Najib. Bila Anwar dan Najib dah dibunuh politiknya, dialah yang naik takhta!

Hari ni ada cerita pasal dia bawa masuk orang Yala untuk buat kacau dalam majlis rakyat di Kelana Jaya pasal bantah harga minyak naik. Kalau jadi kacau-bilau, dia akan tuduh penganjur yang buat. Dia baling batu, dia sembunyi tangan. Polis pun ikut telunjuk dia ke? Apa? Pasal Syed Hamid yang nak sangat jadi TPM pun setuju dengan kerja orang Yala bikin kacau? Lingkup negara kita kalau macam ni!

Saya harap polis bertegas dalam hal ini. Kalau apa-apa berlaku, cekup budak ni dulu. Kalau jadi apa-apa, saya harap Baginda Agong pun tak akan tolak ansur lagi. Harap gunakanlah Fasal 150 Perlembagaan Persekutuan untuk selamatkan negara ini jadi kacau-bilau akibat budak ni dan konspirator yang sama-sama dengan dia. DAULAT TUANKU!

No comments: