Sunday, May 17, 2009

Syabas Awang Selamat. Kita tabik pada anda dan sentiasalah jaga hati Melayu dan pertahankanlah hak Melayu!

Syabas Awang Selamat! Bisik-bisik anda kali ni menyengat. Macam ni baru ramai lagi Melayu nak baca Utusan dan Mingguan Malaysia. Kalau tak, dok terus meredumlah edaran harian anda.

Kawan-kawan yang nak baca komen Awang Selamat kali ini rujuklah kepada link di bawah ini:

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0517&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_04.htm

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0517&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_05.htm

Diharapkan Utusan dan Mingguan Malaysia selalu-selalu siarkan tulisan memperjuangkan hak-hak Bumiputera dan Melayu, Raja-Raja Melayu dan lain-lainnya. Jangan kita asyik kena tolak tapi bukan Melayu pula yang kian beransur. Tolak-ansur perlu dipadamkan dari mentaliti pejuang Melayu hari ini.

Bab si Uthayakumar, Hindar pertubuhan hamar tu, biaq pi sama dia. Kalau perlu, Utusan Malaysia kena cadangkan para peguam Melayu supaya adakah satu pakatan untuk menyaman dia sampai kaw-kaw dia pengsan. Sebabnya, dalam memo dia pada Abdullah 2007, dia kata Perlembagaan kita menindas kaum India. Dia juga buat statement, UMNO musuh dia.

Kita tengoklah kalau Ketua Penerangan UMNO Malaysia yang baru berani cabar manusia pemimpin pertubuhan haram ni!

Apapun, kita semua, Melayu dan Bumiputera, tidak perlu berganjak untuk pertahankan hak-hak dan keistimewaan kita dalam Perlembagaan Negara. Kalau ada Melayu nak julang pemimpin pertubuhan haram ni, pun biaq pi dengan depa.

Satu hal, Awang Selamat hari ni amat berani dan patut dipuji. Hendak-hendaknya bila dia kata bahawa “bumi Malaysia ini bertuah untuk semua kaum termasuk golongan minoriti. Tetapi jika merasakan sebaliknya, sesiapa sahaja bebas untuk berhijrah ke negara lain yang difikirkan lebih baik. Tepuk dada, tanya selera.”

Syabas Awang Selamat. Kita semua tabik dan respek anda. Selamat berjuang! – http://politica-net.blogspot.com/

1 comment:

Detguaq said...

Ini barulah macam baca 'utusan Malaysia' kembali.....